TISDAG

Hej på er!
Det har vart lugnt i skolan idag, precis som vanligt. Sex lektioner varav en var idrott, cirkelträning. Eftermiddagen gick för fort. Det händer varje gång man slutar skolan halv fyra så snart slutar jag förhoppningsvis förvånas.

Jag är nyligen hemkommen. Jag har vart iväg och tränat. Intervallflex, dvs intervaller och rörlighet. Jag lyckades ramla på orienteringen igår (såklart!) och vred till foten som svullnade upp. Det är rätt knäckande att träna med en fot som gör ont men så är det ibland. Det är bara att bita ihop.
NU: Jag och pappa ska fixa mat. Mamma är borta så vi får agera kockar. Det blir tacosoppa med vitlöksbröd. Vardagslyx!
Ta hand om er. LOVE.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0